Det blir bra!

Oj vad trött jag är. Som vanligt på fredagkväll så är man mer trött än vanligt. Bara för att man jobbat hela veckan. Sen så hinner man vila upp sig i 2 dagar innan det börjas igen.. Näe, nu ska vi inte vara negativa. Vi ska se det positiva istället, nu är vi lediga i 2 hela dagar!! Skönt att få vila upp sig lite, umgås med familjen och vänner! Det här blir bra det!

Imorn ska vi till Långed och fira Gunvor, äta middag och tårta. Det blir bra det!
På söndag ska vi till Nordmaling och fira Jossan, fika och träffa vänner. Det blir bra det!
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och vänta på att Modern family börjar, sen ska jag sova gott! Det blir bäst!

Trevlig helg på er och God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0