Grilla

Igår så fick Tyr följa med mig och Theo hem från förskolan. Han var sen här hela eftermiddagen och kvällen. Jätte roligt att få ha honom här också, annars är det ju mest hans bröder (som får gå hit själva) som är här. Inte för att det är tråkigt när dom är här :P Men roligt för både Theo och Tyr att dom fick vara själva här en gång.
Theo var så glad och taggad när Tyr var här. Tyr satt i tv-rummet och lekte med nåt, så kom Theo ut därifrån (och såg riktigt exalterad ut) och sa -Mamma, Theo visa rummet uppe! (hans rum. Nog för att Tyr har sett det rummet flera ggr förut..) Men ja visst tänkte jag och gick till Tyr och frågade om han ville följa med Theo upp. Men han var så inne i det han höll på med så han hade inte riktigt tid att följa med. Då sa Theo -Mamma bära! (att jag skulle bära Tyr upp. Som att han inte hade en egen vilja eller som att han var så liten..?) Sen tänkte han efter sen stund och sa -Inte kisse visa rummet. Kisse ä för liten.. Vilka funderingar han har :)

Dom här 2 korten är från 2 olika kvällar. Men så roligt att se att han också tycker om Voffsen, liksom hans mamma som fick honom när hon var 1 år :)

Idag så grillade vi lunch ute på jobbet. Riktigt härligt och gott var det, solen lyste och det var vindstilla där vi var :) Och så fick man bra motion av att skotta fram grillringen och sen plumsa runt och leka med barnen i djupsnön. Nu luktar mina ytterkläder gott av grillrök, yes I like!

Idag så var det Elias som följde mig och Theo hem. Efter att vi hade ätit mellis så åkte vi bort med massor av återvinning. Var ju tvungen att passa på när jag fick en sån bra hjälpreda :) Sen till middag så gjorde jag Fish Tacos. Men det skriver jag mer om imorgon.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0