Härligt vinterväder

Åh, jag älskar att det har blivit så härligt väder nu! Solen skiner och det börjar bli ljusare ute!
Jag är bara lite ledsen över att det är så ljust när jag åker till och från jobbet, så jag inte får använda mina extraljus till bilen som pappa satte dit.. Jag har haft värdelösa helljus hela mörka vintern (pappa jämförde dom med stearinljus..) och nu när jag har bra lysen får jag knappt använda dom.. :)

Förra veckan var vi ner till stan med barnen på jobbet och lekte i den fina isborgen som är på kajen. Där fanns det en jätte stor isrutchkana, en labyrint med höga väggar och ja.. lite allt möjligt fanns det där..
Utanför borgen stod det en dinosaurie, var svans var en lång rutschkana

Theo visar hur stark han är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0