Söndag

Idag var jag och Theo ute en sväng och tittade på när Jonas, Niklas och Andreas spelade hockey. Sen skottade jag lite snö innan vi gick in. När killarna kom tillbaka så blev det kaffe och tårta.

Nu ligger Theo och sover bredvid mig i soffan och jag funderar på om det är dags att väcka honom snart..

I tisdags, när Jonas var och såg hockey i Örnsköldsvik, så passade jag och Theo på med att äta pizza till middag, framför tvn :)

Theo igår, ville helst leka med alla nya saker samtidigt :)

Här varvade han ner, med lite majskrokar, innan nästa kalasgäng skulle komma. (han behövde verkligen varva ner.. Det blev lite väl mycket kakor och sötsaker och så var det ju folk här mest hela tiden, så han var ganska speedad mest hela dagen..) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0