Tappat 10 veckor

Haha, jag fick ett sms av Johanna idag. Så här löd det: "Hej vännen! Du har tappat bort 10 veckor av min graviditet! På bloggen står det att jag är i v. 22. Jag är ju faktiskt i v.32! Jag vill inte göra om 10 veckor bara sådär :) Ha ha"

Och det var ju helt rätt, jag hade skrivit att hon var i v.22. Det var ju liite skillnad :) Haha det visste jag ju egentligen, men tänkte helt enkelt inte på vad jag skrev :) Tänkte att det var 8 veckor kvar, då måste det vara nånting med 2 på slutet. Men man går ju inte bara 30 veckor förstås, det är ju 40 (mer eller mindre)

Idag var jag helt inställd på att jag inte skulle göra nåt när jag slutade. Bara hämta Theo och åka hem. Lite tråkigt tyckte jag, jag var ju sugen på att hitta på nåt. Sen strax innan jag slutade hörde Lina av sig och sa att hon skulle in på Busplaneten och sen handla på Maxi, så hon undrade om hon skulle hämta Theo så vi också kunde följa med. Öh, ja det ville jag ju såklart! Mamma och pappa var också med ett tag, men sen skulle dom vidare på andra ärenden, så dom åkte iväg lite tidigare.
Men från att jag trott att jag inte skulle få göra nåt, utan bara vara hemma och tvätta, så fick jag träffa mamma, pappa, Lina och barnen. Och så fick jag busa med min lilla älskling på Busplaneten. Han är så duktig och klättrar nästan överallt, behöver bara hjälp ibland. Han blev så ledsen när vi skulle åka därifrån. Men när jag berättade att vi skulle åka rulltrappa ner, då gick det lite bättre :)

Imorn är det fredag, Yey!

Kommentarer
Postat av: lina

Haha jag tänkte faktiskt skriva "du menar nog 32" när jag läste men orkade inte :p

2011-02-04 @ 10:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback