Tacos med fisk

Som jag har skrivit förut så är jag Buzzador. Och denna gång har jag fått prova på Fish Taco Spice mix från Santa Maria.
Jag tänkte, innan jag smakade, att det borde vara gott. Kryddmixen innehåller lime, chili, vitlök, koriander och krispig quinoa. Och så är ju tacos allmänt gott, så det borde det ju vara med fisk också. Jonas däremot hade inte så höga förväntningar. Efter vi hade smakat kunde jag konstatera att det var gott. Inte sådär super duper jätte gott så jag skulle vilja äta det flera dagar i veckan. Men som jag trodde, gott. Jonas som inte trodde det skulle vara så bra ändrade snabbt uppfattning och tyckte att det var mycket godare än vad han hade trott! Och skulle gärna vilja äta det snart igen :)



Haha kul med en halväten taco :) Men jag glömde att fota den innan jag började äta på den.

Så nu vet ni, prova den gärna ni med! Tycker ni om tacos och tycker ni om fisk, så blir ni inte besvikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0