Present-funderingar

Ikväll har jag slagit in paket till lilleman :) Det blir ju inte så jätte många från oss, men det känns verkligen som att det inte spelar någon roll. Skulle han få endast ett skulle han ju ändå bli jätte glad! Och det är ju inte så att det är massor av saker han egentligen "behöver". Han blir såklart jätte glad över allt han får, men han är ju också nöjd med det han har. Han vet ju som inte bättre. Han vet ju inte att man ska få presenter när man fyller år eller att man ska firas med kalas och att det kommer gäster som ska uppvakta honom. Men det kommer han att bli varse på lördag! :) Sen kommer han att önska att han fyller år varje dag :)

Idag efter att jag hämtat Theo så hämtade vi upp syster och barn och så åkte vi till Vännäs för lite shopping. Jag behövde ju som sagt köpa grejer till kalaset. Så jag hoppas att jag fick med allt nu..
Imorgon har vi en s.k. stängningsdag på jobbet. Hela vårat skolområde har stängt i verksamheten, och så ska vi jobba med den nya skollagen och läroplanen. Sen på kvällen så är vi bjudna på buffé på Norrlandsoperan! Det ser jag verkligen framemot! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0