Kalasbilder

Så, nu är kalasandet över för denna gång. Det har varit full rulle hela dagen :)

Dagen började med att Theo fick presenter av oss. Och han blev så glad för varje liten grej han fick!

T.o.m. när han öppnade en present där jag hade lindat in en grej i hushållspapper, så utbrast han glatt, efter att han tagit bort presentpappret -Papper! (Han trodde att det var det som var presenten) :)

Tårtan som jag gjorde (klicka på den för att få en större bild)

Mera presentöppning, denna gång med mormor.

Theo och Tyr fikar

Mamma Malin med dotter Inara

Mamma Johanna med dotter Isabell

Mamma Anna med dotter Elsa

Så nu när allt är över, så tackar Theo så hjärtligt för alla som kom och ville dela denna dagen med honom och för alla fina presenter han fick! Han däckade fort efter att jag läst hans nya bok om Pulvret för honom :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Har DU bakat den tårtan?? Såg ju helt avancerad ut :P

2011-02-27 @ 07:30:07
Postat av: lina

Jag var också där och gav paket vill jag tillägga! :)

2011-02-27 @ 14:11:52
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0