Fira jul

Jag försökte ta en bild i det fina vintervädret , men det blir ju inte såå bra med mobilen.. Skärpan är iaf på närmaste grenen, men det syns inte så väl när bilden är liten.

Idag ringde David och frågade om han skulle ta med sig Theo hem från dagis, när han var där och skulle hämta sina barn och det tyckte jag ju lät som en bra idé! Och tur var väl det, för först och främst så slutade jag sent, men sen fick jag också jobba över lite p.g.a. vikariebrist, så då skulle ju Theo behövt vara ensam kvar på sitt dagis extra länge! Men nu fick han istället vara hos sina kusiner och leka och ha kul. (det var inte medvilligt han följde med mig därifrån..)
Senare under kvällen fick vi besök av Loke: (här sjunger han Blinka lilla stjärna med jätte ljus röst) :)
Angelina: (hon gör sin foto min) :)
Och Tage: (vad måste man göra om man hälsar på hos Theo..?)

Syskonen myser i kojan

Imorgon ska vi till Långviksmon till Robin och Carola (och Erika, Tobias och Sofia) där vi ska fira jul med Jonas släkt. Japp, ni läste rätt, fira jul! :) Det fanns ingen dag under julhelgen som passade alla, utan det här var den dagen som fungerade för alla som ska vara med. Det ska bli jätte trevligt! Jonas mamma, pappa och bror med familj ska också dit. Sen ska vi sova över, eftersom dom i L-mon ville att Theo skulle få åka skoter på söndag. Och vi är ju inte dom som säger emot en sån sak! :) Så det ska bli jätte roligt! Bara massa trevligheter har den här helgen att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0