Förkyld

Idag har hela familjen Edström/Karlsson varit hemma. Jag och Jonas, eftersom vi är förkylda. Theo, eftersom vi ändå var hemma.. Det har dock inte varit helt lätt att kurera sig med honom hemma. Jag har mest bara velat ligga på soffan och vila och Theo har mest velat ha uppmärksamhet från mig.
Jag och Jonas kommer att vara hemma imorn också. Får se om Theo får gå på dagis en liten stund. Så han får leka av sig (vi är inge vidare leksällskap när vi är sjuka, jag och Jonas.. Theo blir så understimulerad och uttråkad när vi bara vill vila) och så att vi får vila ordentligt så att vi orkar leka med honom sen :)

Coookie, sa Theo när han fick den tröjan :) Jag säger bara kakmonstret, eftersom jag tänker att det är lättare att säga på svenska.. Men Theo har ju sett honom på Youtube och där säger han ju så, coookie (ja man måste säga det med extra många o´n) Han blev då så glad så glad när han fick den, så han vill helst aldrig ta av sig den! :)

Theos nya leksak som låter och rör sig. Tomtarna som dansar och sjunger har ju fått gå i ide nu när julen är över. Så nu fick han i julklapp av Gunvor, en älg som går runt och sjunger om Frosty the snowman :) Så den får väl gå i ide när vintern är över..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inaras snögubbe saknar numera sin bjällra, den slet hon loss idag.

2011-01-25 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0