Gitarr hjälte

Nu har jag nyss kommit hem från Davidgrannen.. eller näe inte nyss, men för en stund sen. Där spelade jag (och han också för den delen) Guitar Hero. Tråkigt att det blir så långt mellan gångerna, eftersom det är ju så roligt att spela! Och så tar det ju ett tag innan man känner att det går riktigt bra, och sen slutar man spela och gör det inte igen förrän typ 2 månader. Ja ni fattar. Nu måste vi bara köpa ett nytt spel eftersom vi spelat oss less på dom vi har. Ohh, spännande med ett nytt! :)

Jag skulle bara sätta mig här en snabbis innan jag skulle gå och lägga mig.. Meen ni vet ju hur det blir. Det är ju så svårt att slita sig när man väl satt sig här!

Nu är det snart helg igen. Det blev inte en så lång arbetsvecka för mig, eftersom jag var hemma tisdag och onsdag med Theo. Ja men, näe men.. imorn är det fredag! Yey! Svammel svammel och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0