Haha det var omöjligt att få en bra bild m...

20110109058 (MMS)

Haha det var omöjligt att få en bra bild med mobilen! Men man kan ju kanske se att det är 2 barn som är ute och leker.. Loke och Theo är det som sitter i snön på Linas gård. Idag har vi förstås varit ute och skottat! Vi var ute ganska länge måste jag säga. Först skottade Jonas sen gick vi på affären, sen skottade jag och Lina vår dryga plogkant! (tack igen kära syster! ledsen att jag inte hann hjälpa dig så mkt) Jag måste säga att jag inte riktigt känner mig redo för jobb imorn. Skulle kunna ta några dagars ledighet till.. Men jag har iaf fått ta igen väldigt mkt förlorad sömn nu. Theo sov från 21 igår till 10.20 imorse. Och natten mot lördagen var han ju hos sin farmor så då fick vi ju sova ut den natten också. Ja men, nä men.. Ska jag orka mig upp tidigt imorn så är det väl bäst jag försöker komma mig i säng nu, har ju inte blivit så tidiga kvällar under ledigheten, så får väl se hur det går att somna nu.. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0