Lite och ingenting

Idag har jag inte gjort mycket.. Typ, ingenting. Jo, mamma och Elias hälsade på en stund, men före och efter det så blev det väldigt lite gjort.
Imorgon har både jag och Jonas tagit ledigt (idag var vi ju lediga eftersom det är en röd dag) Trevligt trevligt! Och skönt att få vila upp sig lite innan en ny termin drar igång och det dröjer ett bra tag innan man får en längre ledighet igen.

Jaha tycker ni att det är för lite Theokort här på bloggen.. Ja men då får ni fler här! (Ja jag vet att det typ bara är kort på honom jag lägger upp, jag skojar bara..)

-Mamma, dom passar inte!

-Men nu är jag snart färdig med pusslet!

Myspys i kojan :)

Theo provsitter den nya stolen han fick i julklapp :)

Ser du vad det är för keps pappa? :)

Elsa "storöga" (Ja vad heter hon Anna? Westman eller Jonsson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0