MMS

Idag har jag jobbat heldag, från kl.8.00-20.00. Vi har haft personalmöte ikväll där vi jobbat med den nya skollagen och Läroplan för förskolan, Lpfö 98. reviderad 2010. Eftersom den senare börjar gälla 1 juli i år så ska vi vara väl insatta i den, så därför började vi jobba med den redan nu. (japp, så nu vet ni det).

Mamma hämtade Theo från förskolan idag. Och efter att dom fikat lite hos Lina så fick Theo följa med mamma hem till Mjösjöby. Så där ska han sova i natt och sen är han ledig imorgon och ska åka skoter med pappa :) Sen kommer dom tillbaka med honom imorn när Jonas kommer hem. Jag ska dock stanna i stan efter jobbet imorn för att äta middag med Johanna och Linda, då vi ska fira Johanna som fyllde år för en månad sen :)

Mamma har varit så gullig och skickat söta bilder på min son ikväll :)
Först fick jag den här då det stod "Skruvar ihop sin stol :)"

Sen kom det här "Nu borrar han också :S" (något taggad pojke..)

Och sen det här "Äntligen tordes han gå in i kojan :D" (ja ni vet han är ju lite "försiktig" min son, måste vänja sig vid tanken och se så det inte är något farligt innan han går in i en okänd koja..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0