Nu är jag så trött så trött. Har jobbat så...

20110126130 (MMS)

Nu är jag så trött så trött. Har jobbat så hårt idag/ikväll. På dagen gjorde jag sånna där grejer man måste göra ibland, vattna blommor, tvätta kläder, laga mat och flytta upp bältet på Theos bilbarnstol ett snäpp (vilket är ett projekt eftersom man måste ta ut hela stolen ur bilen när man ska göra det) var några av grejerna jag gjorde då. Sen ikväll har jag packat det jag ska ha med/på mig på personalfesten imornkväll. Jag hinner ju inte åka hem emellan, så då måste jag ta med mig allt. Sen så har jag fixat med en tävling som vi ska ha på festen också. Och stackars stackars Hanna! Hon var en av dom vi ska fira imorn, eftersom hon har fyllt 30. Men hon ringde ikväll och sa att hon fått magsjuka! Inte nog med att hon får ett straff att få magsjuka, hon missar också festen som vi skulle hålla bl.a. för henne :( Hoppas du kryar på dig gumman! Nu måste jag slänga mig i sängen! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0