Onsdag

Imorn blir det dagis för Theo och jobb för mig. Eftersom han har varit pigg och ätit bra idag också.
Vi slutade ge honom välling när vi insåg att det bara gjorde att slemmet i halsen blev tjockare vilket nog var största anledningen att han kräktes. Han har fortfarande inte fått välling, så jag antar att det har underlättat för honom. Ska ge honom det i helgen och se hur det går.

Nu kom visst Jonas hem. Han stannade kvar i stan efter jobbet och såg på hockey. Så jag och Theo har varit själva idag. Eller näe, nu ljög jag ju. Helt själva har vi ju inte varit. Lina kom hit och åt lunch med oss innan hon skulle jobba. Sen efter att jag och Theo hade handlat och skottat så blev vi bjudna på mat hos henne och David. Tack igen!
Dags för sömn. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter! (Japp, så är det!) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0