Skönt vinterväder

Idag har det inte blivit så mycket gjort.. Ja förutom tvätt och sånt tråkigt då. Men vi tog oss iaf ut en sväng efter Theo hade sovit sin eftermiddagslur. Det blev ingen skridskoåkning för grabbsen så jag, Jonas och Theo gick på en minipromenad istället och sen var vi på gården och lekte en stund innan vi gick in.

Är inte helt taggad för att kliva upp tidigt imorn för att åka till jobbet.. Har som vant mig nu med det här med att sova länge och ligga och dra mig i sängen och sen bara gjort det vi velat på dagen, vilket oftast inneburit så lite som möjligt.. Men det kommer nog gå bra, bara jag tar mig upp så. Det kommer bli en lugn jobbvecka denna veckan också. Jobbar 3 dagar och har sen ledigt i 4 dagar. Och så är det lugnare på jobbet också, det är många barn som är ledig denna vecka.

Näe dags för en dusch, men först kommer lite bilder från dagen:

Min stora kille :)

En liten promenad i det sköna vintervädret

Jonas och Theo grävde gångar i snön på våran gräsmatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback