Solig lördag

Det var (som vanligt på våra personalfester) väldigt trevligt igår! God mat och härliga arbetskamrater som sällskap.

Idag ska Theo på sin allra första Löven-match! Det ska bli spännande att se hur det ska gå :) Det är jag, Jonas, Theo och Elias som ska åka och se hockey. Det är bara dumt att matchen är mitt i middags tid (Den är ungefär mellan 17-19 och vi åker 15.40 för att hinna hämta biljetterna) Men men, Theo får äta nånting matigt innan vi åker och sen nånting i någon periodpaus, så löser det sig kanske.
Idag har jag tränat WiiFit. Jag känner verkligen att jag saknar träningen! Alltså förut tränade jag ju ganska mkt. Var på Iksu åtminstone 3 dagar i veckan. Men nu har det varit en lång period jag inte tränat nånting alls. Men som sagt, jag känner ju när jag väl kommer igång och gör nånting att jag verkligen saknar det!
Äsch, nu har jag ätit upp min lunch, så nu ska jag hoppa in i duschen. Skulle såå gärna vilja vara ute just nu! Solen lyser och det är plusgrader. Men Theo ska sova nu, så jag vet inte vad jag skulle göra ute i själv..
Tack och hej för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0