Sömn

Åh vad seg jag är idag, har sovit ovanligt mycket i natt.. 9 timmar tror jag bestämt att det blev :) Nån gång efter kl. 9 (och då hade Theo ändå somnat kl 20 kvällen innan) så kände jag att han inte fick sova längre om vi ska få i säng honom ikväll eftersom det blir en tidig morgon imorn i.o.m. dagis och jobb, så då väckte jag honom och tog över han till vår säng. Men min son är ju lika seg på morgonen som jag, så vi låg och myste och drog oss till 9.40.
Senare idag ska vi gå ut i det sköna vädret. Jag tror att Jonas och David skulle åka skridskor, så då håller vi kanske dom sällskap på hockeyplanen.

Här kommer blandade bilder från olika tillfällen:

Theo och Loke leker på Theos rum
<

Theos vanliga min om han är snorig..
Jonas och Loke verkar ju ha roligt...

Hittar man en socke på golvet så måste man visst ta på sig den, vare sig man redan har en eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0