Tår och tånaglar och plåster (rubriken tillägnad dig syster)

Jag sitter och samlar kraft för att ta tag i det här med matlagningen.. Ska inte göra något avancerat, men ändå. Känns bara drygt att komma igång. Jag har ju faktiskt varit duktig och dammsugit (japp, Jonas I have done it!) så jag förtjänar lite vila nu..
Theo sitter bredvid mig på kökssoffan och försöker lista ut hur nagelklipparen (vet inte om det har något fint namn egentligen. Men ni vet, en nagelklippare..) fungerar. Han har just tagit av sig sockarna och säger -Klippa foten! Hoppas han inte gör det.. Han kämpar iaf hårt med det han gör, han stånkar och stönar för att kunna klippa foten (eller nu sa han faktiskt naglar, så han kanske är på rätt spår nu) Oj oj nu försöker han ta av mig sockarna så att han ska kunna klippa mina tånaglar också.. Kan inte sluta bra det här.

Äsch, jag går väl och börjar med maten då. suck.

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men tack.

2011-01-26 @ 18:42:25
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha men tack.

2011-01-26 @ 18:42:29
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0