Skoter

Theo älskade verkligen att åka skoter! Jag och Theo åkte i skoterpulkan där det var varmt och mysigt :) Så fort vi stannade så tjatade han -Åka skoter! Åka skoter! Åka skoter!
Men efter ett tag så tror jag det blev lite kallt (mest om händerna tror jag) för honom, så då blev han ledsen! Och grät och ville bara av :( När vi hade åkt till Hemling så gick vi in på macken där och ringde efter Sofia, så fick hon komma och hämta mig och Theo med bilen, så körde dom andra skoter tillbaka.

Här kommer bilderna som lovat:

Jonas och Tobias

Erika och Theo

Robin och Carola

Utsikt från pulkan framåt, bakåt och åt sidan

Ett litet missöde på sjön...

När vi kom tillbaka så grillade vi korv på gården

Och tillsist, Theo som däckade i bilen och varken vaknade när bilen stannade (vilket han brukar göra) eller när jag tog ut honom från bilen (vilket han verkligen alltid brukar) eller när jag klädde av honom ytterkläderna, eller när jag satte upp honom för att få liv i honom. Men som sagt, efter 3h så vaknade han! Han behövde tydligen sömnen, för han somnade på kvällen och sov 11h under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0