Årets första dopp!

Idag, efter att jag, Lina och Simon druckit morgonkaffe på trallen på framsidan, så frågade Lina om jag och Theo ville haka på henne och Loke till Mjösjöby en sväng. Och visst ville vi väl det!
Så vi begav oss ganska direkt dit och när vi kom fram så åt vi lunch där. Sen passade vi på, medan solen var framme och värmde, med att gå ner till sjön och bada! Så nu har jag tagit årets första dopp!! Jag badade verkligen, doppade mig ordentligt flera ggr :) Theo var väldigt skeptisk till en början, men efter ett tag så insåg även han att det var bara härligt och roligt! Han ville egentligen inte gå upp från vattnet, men eftersom jag inte orkade bära honom hur länge som helst, och han vägrade att gå i vattnet själv, så fick han gå upp i alla fall.. Sen efter lite fikapaus på stranden så gick vi upp igen.

När vi kom hem till Gräsmyr igen så fick vi middagssällskap i form av Jimmy, Malin och Inara. Och, såklart, så bjöd vi på grillat :)
Och till efterrätt chokladmousse..

Smaskens! (Stackars liten har blivit biten av nånting, en mygga troligtvis, under ena ögat.. Han verkar inte lida så mycket av det dock och det är ju huvudsaken)

Yes, i did it! Jag stal bilden av dig Lina, utan att fråga!! För sån är jag :O
Magen v. 25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0