Dagens sysselsättning

Idag/ikväll (det tog en smärre evighet..) så har jag och mamma varit på The Studio och fått makeUp och blivit fotade (ja jag var kanske sist med att vara där.. alla jag känner har typ redan varit där..)
Det var en jobbig väntan i början, men sen när vi väl började med sminket så gick det undan :)
Jag var dock lite besviken/förvånad att min mage syntes så lite.. Jag hade tänkt att, nu så skulle jag få några fina gravidbilder! Men på dom flesta korten ser man ju knappt att jag är gravid! Ser bara lite smällfet ut.. Alltså jag har gått 6 månader, har 3 månader kvar (är i vecka 27) Men ändå ser man ju som sagt knappt på vissa bilder att jag är gravid..

Här kan man ana det iaf :)

Tack igen mamma för en jätte trevlig dag/kväll!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad fina ni är!! Älskade människor!! =)

2011-06-23 @ 11:10:25
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Lina

Mer bilder =)

2011-06-23 @ 11:11:02
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0