Ett händelsefyllt dygn för Theo!

Idag fick jag hem min lilla älskling :) Han hade varit med om så mycket roligheter på det här senaste dygnet, så han var helt slut ikväll :)
Han hade haft det toppen hos faster Carola och kusin Erika i långviksmon idag! Dom har ju 2 hundar och en kanin. Men han sa bara att hundarna skulle få gå och sova, så dom verkar ju inte ha varit så roliga.. :) Han hade fått åka vagn med Erika till Jollen, där han fick glass. Och så tyckte han det var jätte roligt att få spela fotboll med Erika. Dock var han lite missnöjd över att Erika hade tagit bollen av honom. Han sa, -Jag hade den först!
Och nu har han taggat på att åka tillbaka dit snart så han ska få åka båt!
Och så hade han ju träffat fåglar som kunde vissla (papegojor) hos en arbetskamrat till Gunvor, där det också fanns en katt som han sa såg smutsig ut (en nakenkatt).
Och igår var han och hälsade på hos sin gamelmormor (Jonas mormor) Där fanns det många bilar att leka med, berättade han.
Och sen hade dom nog hunnit med massa andra roligheter som jag bara säkert glömt bort..

Så Theo tackar sin kära farmor för ett toppen dygn!

Imorgon efter jobbet, ska jag och Theo hänga med mina bästa Martina och Johanna och deras barn på Leos! Det ser jag verkligen framemot!! Jippey!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ha så roligt!!! =)

2011-06-29 @ 09:27:01
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0