Idag lämnade jag som sagt Theo hos Lina in...

20110620388 (MMS)

Idag lämnade jag som sagt Theo hos Lina innan jag åkte till jobbet, där han lekte med kusinerna, åt lunch och hade det allmänt bra! Sen mot slutet av mitt jobbpass så skulle Lina åka och handla på Maxi, så då kom hon förbi på mitt jobb med min son. Jag har sån tur som kan ha Theo med mig på jobbet ibland (har väl bara hänt någon enstaka gång förut men..) Men hur roligt för Theo och hur lätt för Jonas skulle det vara om han följde med på hans jobb tex? Hans pappa sitter framför en tråkig dataskärm om dagarna och så finns det inget att roa Theo med där. Hos mig finns det så mycket roligt att han inte ville att vi skulle åka hem när jag slutade :) Alltså jag vill absolut inte trycka ner Jonas jobb, utan jag menade bara att jag har sån tur som kan ha med Theo på jobbet (alltså sånna här dagar när det är mindre barn på jobbet nu när många börjat gå på semester och så. Annars går det ju inte lika bra), att det är roligt för både honom och mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0