Nu ligger jag (och Jonas) i mitt gamla rum...

20110618369 (MMS)

Nu ligger jag (och Jonas) i mitt gamla rum i Mjösjöby och ska sova. Jonas sover gott här bredvid mig redan och Theo ligger i mammas och pappas säng och sover. Det har varit en trevlig dag och vi har hunnit med massor! Först var vi ju hemma och fixade, klippte gräsmattan och sånt. Sen åkte vi till Nordmaling och gjorde lite ärenden och sen till Lögdeå till Häggströms modehus. Där har dom en stor rea och jag köpte kläder som nu kostade 400 nånting och det skulle ha kostat över 1500kr! Där mötte vi förresten upp med mamma och Elias som också fyndade kläder. Sen åkte vi då till Mby och åt middag hos bror med familj. Theo hade så roligt med Lee och Tilli! Så kul att se dom tillsammans :) Och det bjöds, som vanligt, på jätte god mat! Grillat; kött, kyckling, nånting kebab färsbiffar med lammfärs? och fyllda champinjoner. Till det var det potatisklyftor, tzatziki och en god sallad med mango och melon i. Och sen slängde Nadja ihop en god efterrätt, nån kaka med maräng och hallon, smaskens! Efter det så gick vi hem och umgicks med kära mor min, innan det var dags för sömn. Ja som ni hör, en dag full av trevligheter!! (ja förutom gräsklippningen då kanske) Nu hoppas jag att bebisen i magen kan lugna ner sig lite så jag kan somna också! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0