Oj vilken värme det har varit idag! Inte v...

20110610261 (MMS)

Oj vilken värme det har varit idag! Inte varit helt smärtfritt att jobba 8-17.. Det har varit riktigt tungt att röra på sig i värmen. Jag har försökt att hålla mig mest i skuggan, men eftersom det var 30grader i skuggan så var det inte helt svalkande där heller. Och bebisen har inte heller tyckt att det varit så skönt med värmen.. Han har varit i, vad som känts som, konstant rörelse sen igår! Alltså jag har känt honom mycket annars också, men inte så här hela tiden som det senaste dygnet. Annars är det mest när jag satt mig ner och vilat eller när jag ligger ner. Men nu har det varit även om jag gått, stått eller så. Och inte små gulliga sparkar som det kan ha varit, utan bök och stök och stora rörelser! Nej nu orkar jag inte vara vaken längre! Dags att bege sig mot sängen. Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0