Sjukahuset

Ja idag har jag hängt med Lina och Elias på NUS.
Elias har nu opererat in stift i armen som ska hålla benen på plats tills allt är läkt ihop som det ska. Han var så duktig så duktig storkillen! Även fast det inte alls blev som det var tänkt när han skulle sövas och det blev jätte jobbigt med den delen, så fixade han det och vaknade upp och ville upp och gå direkt han hade vaknat till (även fast benen inte riktigt bar honom och han fortfarande var lite snurrig).
Han ska ligga kvar där tills imorn, så hoppas vi han får åka hem sen.
Nu ska jag gå och lägga mig! Är stört trött eftersom jag vaknade av en liten Theo kl. 4.20, som vägrade att somna om förrän jag skulle kliva upp och åka iväg med Lina. Sen somande han såklart och sov tills efter 9 nån gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0