Tack svärmor!


Har ni sett något finare jordgubbsland?!
Trodde väl inte det :) När jag lämnade hemmet imorse så såg man ingen jord i landet eftersom det var så mycket ogräs! Allt var grönt och igenvuxet, man kunde inte se vad som var jordgubbsplantor och vad som var rabarber och det var brännässlor överallt. Men när jag kom hem idag så såg det ut så här!
Tack Gunvor, du är bäst!!!

På tal om Gunvor.. så är det där min lilla älskling befinner sig just nu. Hon frågade vilken dag det skulle passa att hon tog med honom hem från dagis så han kunde få sova över hos henne en natt. Och eftersom jag hade personalmöte (ja det var ikväll jag hade det Lina!) så sa jag att idag skulle det passa utmärkt! Och imorgon ska Theo och hans farmor fara iväg på massa roligheter. Bl.a. ska dom hälsa på hos någon som har papegojor som kan prata och en nakenkatt och efter det ska dom till Långviksmon och hälsa på hos Theos faster. Låter som att min son kommer att få en toppen dag imrgon!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj var det ikväll? det hade jag missat! Vad roligt för honom med en sleepover (slipover haha).

2011-06-28 @ 10:03:57
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0