Lördagsbilder

Ja här kommer då bilder från gårdagen:

Äntligen har jag fått hit min orgel! Jag blev så glad när Jonas överraskade mig med att hämta hem den igår (med hjälp av snälle David) :) Den kommer från Jonas farmor, som ville skänka den till oss (mig mest, eftersom hon kom ihåg att jag sagt för länge länge sen att jag spelade piano förut) Hon är så snäll så snäll!!

Här står grabbarna och sköter grillen

med övervakning av Simon.

Lite läsvila efter maten :)

Efter vi hade ätit och druckit kaffe hos oss så gick vi som sagt över till Lina, där vi hängde ute på altanen i kvällssolen. Kl. 20.15 så var det fortf väldigt varmt och skönt ute!

Sångstund

"Hjälp ack hjälp ack hjälp du mig, annars skjuter jägar´n mig!"

Kommentarer
Postat av: Lina

haha var du ironisk eller, det var ju tokigt!!

Så bruna pojkarna såg ut på sista bilden =)

2011-06-13 @ 17:44:18
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0