Det var fint väder...

Tänk vilket härligt väder vi fick idag! Jonas och Theo var ute hela förmiddagen och fixade på gården, medan jag dumt nog var inne och fixade.. skulle så här i efterhand passat på att göra grejer ute när det var som bäst väder istället..

Den här bilden försökte jag mobilblogga, men den har ju inte kommit upp på bloggen än.. så jag gör ett försök här istället.
Skrev nånting om en sommarpojke då i alla fall.. Att han var redo för det fina vädret.

Ikväll fick jag hjälp att göra kladdkakemuffins :)

Han höll på att äta upp hela vispen, så god tyckte han att smeten var! :)

Imorgon ska jag följa med syster och systerson (Elias) till sjuhuset när han ska opereras. Lilla kämpen.. Måste operera armen eftersom.. äsch jag kan inte förklara, ska kopiera från Linas blogg: "På NUS kom de fram till att han måste operera armen igen, eller sist drog de till den och nu ska de sätta fast den på konstgjord väg.."
Så jag ska hänga där med Lina imorgon medan vi väntar när Elias ska opereras och sen vaknar upp. Tur att Elias är en kämpe, själv skulle man inte klarat det här lika bra! Först och främst smärtan i samband med en bruten arm.. Sen också att gå omkring med ena armen i bandage i 6 veckor och göra allt med bara en hand.. Men han är inte den som klagar i onödan! (alltså inte som jag då..) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0