Ovanliga värden..

Idag har jag varit hos barnmorskan. Där konstaterades det att jag hade lågt blodsocker, lågt blodtryck, bra järnvärde och liten mage (eftersom bebis ligger långt ner tvärs över magen, så det var inga konstigheter) :)
Annars så brukar jag aldrig ha konstiga värden på nåt, förutom järnvärdet som alltid brukar vara kasst. Men nu var allt tvärtom verkar det som :)

Idag har vi haft middagsgäster i form av David, Loke och Tyr. Nu sitter David och Jonas och spelar tv-spel och Tyr och Theo springer runt och leker med varandra och Loke går emellen sitt hus och vårt.
Haha så skönt.. jag googlade "lågt blodsocker gravid" och där stod det "Trötthet, irritation, yrsel och huvudvärk är ett tecken på lågt blodsocker". Ja men det är ju skönt att ha konstaterat och att det finns en anledning varför jag känner allt det där!

Här kommer några fler bilder från igår..

Inte så stor mage...

Ingen mage..

Mage.

Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg du är syster!! Haha nej ingen mage stämde verkligen bra.. haha men det kan ju vara kul att ha ett sådant kort med ;)

2011-06-24 @ 09:47:30
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Malin

Jättefina bilder men vilka konstiga kameror de måste ha som lyckats trolla bort din mage för såå liten är den ju inte i verkligheten.

2011-06-24 @ 12:40:57
URL: http://www.karhed.se
Postat av: svärmora

du är ju en otroligt snygg böna trots gravideteten



.

2011-06-24 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0