Grillkväll

Idag var det grillkväll på Theos dagis. Jonas, Lina och David kom dit i tid och började grilla och sen så dök jag upp en stund senare (eftersom jag slutade senare alltså) Solen lyste på oss, precis som den ska göra när det är grillkväll! Barnen åt pannkaka (som Lina var så duktig och hade gjort!) och dom vuxna hamburgare. Sen åt vi lite kakor och banan innan vi begav oss hemåt. Just när vi skulle gå tog dom fram kaffe och kaka, men då var vi ju redan på väg, så dom som var kvar fick väl äta mera kaka istället :)
Imorgon är det sommarfest på mitt dagis, så då blir det ungefär samma grej, förutom att då är jag inte förälder där utan personal :)

Nånstans bakom blommorna sitter Theo och Loke, annars är det Jonas, Lina, David och Tyr som syns på bilden :)

Theo har så mycket lekar för sig nuförtiden. Han kan vara på altanen och leka hur länge som helst. Här har han nån lek med dockan. Han bäddade ner den och sig själv under en minifilt :) Annars brukar han duka fram mat till dockan eller oss. Ställa i ordning stolar och lägga fram mat och böka och stöka :)

Här sitter han på pottan och spelar Angry Birds :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0