Frågor och svar

När man är gravid så får man ju ofta frågor om hur det går och om hur man mår.
Mitt svar just nu är att jag är inne i en väldigt bra period just nu! Den här illamående peridoen har ju gått över, så jag mår bara bra nu. Och än så länge är jag inte så stor och otymplig så allt bara känns jobbigt och besvärligt, utan magen är lagom stor/liten!
Det enda jag kan klaga lite på är att det är lite jobbigt med mitt jobb och värmen.. Då vi är ute i flera timmar med barnen och det är olidligt varmt ute, så är det inte helt praktiskt att vara gravid.. Om man bara ligger stilla på en strand och kan gå och svalka sig i vattnet lite nu och då, så är det ju perfekt med värmen! Men när man ska jobba och inte riktigt kan ta det så lugnt som man vill, då är det inte perfekt med värmen.. (Ja självklart söker jag mig till skuggan när det går, men jag kan ju inte alltid hänga där, jag måste ju vara där barnen är)

Hans älskade solhatt var för dagen i tvätten (ja tydligen måste visst den tvättas ibland också..) Och eftersom det verkligen var tokvarmt! så kan man ju inte ha hur mycket kläder som helst, utan då räcker det med linne och kalsonger :) Men då måste man istället vara ordentligt insmord med spf 50!

Om det är jätte många blommor på äppelträdet, betyder det att det kommer att komma jätte många äpplen då?

Idag så hängde David och Lina här en stund efter jobbet/innan middagen (barnen var också här, men dom fastnade inte på bild)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är verkligen vit haha!! Ja det var på tiden.. ska kolla igenom din blogg lite och se om du har några som kom också =)

2011-06-10 @ 09:24:03
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0