Hosta hosta hosta

Han är fortfarande inte frisk min lilla älskling.. Han har inte så mycket feber nu, men han är slö, hostig, snorig o.s.v. Han sover mest om dagarna (i vanliga fall sover han max 1,5h per dag, men nu sover han flera timmar flera gånger om dagen) När han inte sover sitter han i mitt knä och suger på tummen (när han inte bygger pussel då förstås) Och så hostar och hostar och hostar han.
Vi har i alla fall haft besök av mamma och Elias idag. Dom var här och hängde och höll mig och Theo sällskap medan Jonas var på hockey. Lagade middag gjorde hon också min allra käraste moder. Vilket var jätte skönt, eftersom jag inte heller känner mig helt pigg.. Men det vore ju konstigt om jag inte skulle bli smittad när lilla pojken ligger och hostar mig i ansikten på natten..

Liten söt bland sina gosedjur :)

Lite mer oseriöst och lite mer seriöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0