Ja men visst, varför inte.. Ikväll hade ja...

20110315500 (MMS)

Ja men visst, varför inte.. Ikväll hade jag föräldramöte på mitt jobb, så jag kom hem sent. Hann bara snabbt hoppa in i duschen innan Desperate skulle börja. Sen tänkte jag gå och lägga mig direkt efter, men se det gick inte riktigt som planerat.. Nej Theo började nämligen att kräkas innan andra reklampausen, och det var mer än nånsin! Överallt i sängen, på gosedjuren, på leksakerna på golvet, på väggen, ja men som sagt- överallt! Så jag har torkat, tvättat och skurat ikväll. Nämen han hann ju iaf vara på dagis 2 dagar innan han blev sjuk igen. Nästa gång kanske det blir 3 dagar han hinner gå där! Nu ska jag sova och hoppas ingen kommer att kräkas på mig i natt.. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0