Kusinbilder

Imorgon ska jag jobba. Theo har dock inte orken att gå till förskolan än, så Jonas är hemma imorgon. Ska bli skönt att få jobba faktiskt, började bli lite leds på att vara instängd hemma. Eller vi har väl varit ute små stunder varje dag.. Men det räknas liksom inte.

Här kommer några bilder på Theo och hans kusiner:

Jag och min lilla älskling

Tyr

Loke

Alltså, jag gillar verkligen Lokes lekar! Han har så härlig fantasi :) Han kan sitta jätte länge och leka roll-lekar med olika leksaker..
Här tex, har han ställt upp dinosaurierna och Theos gubbar från flygplatsen. Och det är gubbarna som är dom "elaka". Det var dom som (tog/åt upp/dödade, jag kommer inte riktigt ihåg hur det var) dom snälla dinosaurierna.. :)

Loke och Elias helt inne i tv´n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0