Usch, jag sitter och ser på Oprah, där ett...

20110301388 (MMS)

Usch, jag sitter och ser på Oprah, där ett par förlorade sina 3 barn, pojke 5år, flicka 4år och flicka 2 år, i en bilolycka. Jag förstår inte hur man går vidare efter det, hur orkar man leva vidare? Jag vill sluta se egentligen, det är alldeles för jobbigt! Men jag kan inte.. Dom säger att något mirakel hände ett år senare, vill ju se vad det är! Åh vad jobbigt att fastna i sånna ledsama och tragiska program. Man blir ju bara så ledsen! Theo ligger iaf och sover bredvid mig nu. Han har inte så mycket feber idag men är hängig, snorig och allmänt förkyld. Han sov i drygt 12h i natt (hela natten alltså) När han inte sover bygger han mest på sitt pussel :) Han visade pappa (som har varit här och hälsat på idag) hur duktig han är på att bygga! Nu har jag fått veta vad som var miraklet i Oprah. Paret fick, nästan precis ett år efter olyckan, barn igen. Denna gång trillingar, 2 flickor och 1 pojke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0