Sjuk och slö/bus-bilder

Ja alltså, jag skulle ju ha ätit middag på Lottas efter jobbet idag. Vi som brukar äta middag tillsammans när någon av oss fyller år, jag, Linda och Johanna alltså.. Ja men då fick jag ett sms idag "-Jag kommer tyvärr inte på middagen idag. Jag har fött barn!" Okej, så stod det väl inte exakt, men typ! :) Haha lite chockad man blev då! Hon fick drygt 2 veckor för tidigt ju. Tihi, så tokigt :)

Bilder på sjuk och slö Theo (ja han har ju varit det mest hela tiden nu dom senaste veckorna..) :

Så här låg han och såg på tv en dag..

Pappa kom hit och hälsade på en snabbis en dag, då satt han så här i hans famn jätte länge..

Mina trötta pojkar

Bilder på en piggare Theo:

Bus i Mjösjöby


Jo men visst är det så :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha nu måste han lära sig att dela uppmärksamheten med en till, tror han ahde lite probs med det igår.. :P

2011-03-25 @ 11:24:05
Postat av: Bror

Vad söt han är Theo! Han blir nog en bra storebror! Ska bli roligt att få in en ny liten individ i släkten.

2011-03-25 @ 18:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0