Buhuu!!

Idag när vi var och handlade, så såg jag en ny chokladsmak och tänkte den vill jag prova! Åh vad gott det ska bli med den när jag ser på Desperate ikväll, tänkte jag. Jag trodde (märk väl.. trodde!) det var den jag köpte med mig hem:
Men nu när jag tog fram den och slog mig till ro i soffan så såg jag att det var ju inte alls den jag fått med mig hem från affären.. Utan det var den här:
Besvikelsen är enorm!!
Ni vet, när man sett framemot nånting och tänkt vad gott det ska bli med just det där! Och i det här fallet så var det inte alls det där, utan något annat, som jag egentligen inte alls tycker så mycket om :(

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD



Åh! :D



Btw skulle du vilja ha en bildlänk i ett inlägg på min blogg? Vore skit kul! :D

Skrev och frågade folk om de här så du kan väl kika och om du vill så säg till? :)

http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment

2011-05-17 @ 21:12:50
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0