Det här blev ju som tokigt.. Strax innan v...

20110530137 (MMS)

Det här blev ju som tokigt.. Strax innan vi skulle iväg till dagis och jobb så börjar Theo ta sig för magen och gnälla och gråta. Jag fick aldrig ställa ner honom för då började han bara att gråta igen och visste inte var han skulle ta vägen, ville hålla för magen men när han kände att det inte hjälpte så gick han runt och vred och vände på sig. Så han kunde jag ju inte skicka på dagis.. Så nu ligger vi och myser framför tvn och hoppas att han inte ska kräkas lr nåt. Det kändes ju som onödigt att kliva upp så tidigt nu.. Både jag och Theo skulle kunnat sovit mycket längre om vi hade vetat detta! Suck. Eller ska jag säga, snark.


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars lillkillen :( Hälsa från mormor

2011-05-30 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0