En kall dusch

Idag fick Theo följa med sina kusiner hem från dagis, där han även fick äta middag. Tack Lina! Då behövde han inte vara sist kvar på dagis.. :)
Jag hängde hos systergrannen ett tag innan det var dags att gå hem och lägga lilleman. Jonas och David hjälpte till på städdagen som vi hade på kvarteret. Bra jobbat pojkar! Dom hjälpte bl.a. till med att fylla på med sand i lekparkens sandlåda. Så nu måste ju barnen få gå dit och testa den nya sanden.. Har du nån tid över till det Lina, emellan alla jobb?

Imorse innan vi skulle åka till jobb resp. dagis, jag och Theo så pratade vi lite. Han vet ju att jag åker till jobbet när jag lämnat honom på dagis, så han sa:
-Mamma åka till sitt jobb. Och jag åka sitt jobb! (han menade alltså hans jobb) Japp dom ska börja jobba i tid tycker jag! Han jobbar på bra där på dagis tycker jag :)

Åh vad jobbigt det blev tidigare ikväll..! När jag och Theo skulle duscha så spolade jag och spolade med vattnet för att det skulle bli lite varmare.. Men se det blev det aldrig, eftersom det var något fel med värmepannan. Så jag var tvungen att duscha i kallt vatten! Theo sköljde jag bara av lite snabbt, men det tyckte han var tillräckligt jobbigt, så han grät tills Jonas kom och hämtade honom. Nu blev det förhoppningsvis bara en gång som jag var tvungen att duscha i kallt vatten.. Men oj vad jag ska uppskatta det varma vattnet nästa gång jag får duscha i det! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag får ta mig tid :)

2011-05-13 @ 16:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0