Glass

Nu är det helg! Yey! :)
Jag ser så mycket framemot att få sova strax! Sov inte så bra i natt, efter att jag gått Blodomloppet (med 9000 andra människor från Umeå-trakten..) igår. Ja alltså pga foglossningar och sånt.. Men det gick över under dagen, så som sagt så ser jag framemot att få sova denna natt istället :)

Idag slutade jag tidigt, vilket är otroligt skönt när det är fredag! Syster med fästman och barn hälsade på en snabbis för lite kaffe på min bro. Sen har jag mest plockat, tvättat och fixat så jag inte ska behöva göra så mycket sånt i helgen.

Närbild på Hannas (eller är det kanske barnens..?) kanin, Ninis :) Hur söt som helst! Hon hade super mjuk päls och var så liten, var det kanske 2 månader hon var..?

Våran lilla söta indian :) Igår var det förskolans dag, och på Theos förskola var dom indianer och så hade dom fått ta med sig egen matsäck till lunchen, vilket var mycket uppskattat! :)

Jag och hatten på väg till affären. Man måste bara stanna och titta på bäcken varje gång man går förbi där..
Theo hör ett ljud han inte hört förut.. Glassbilen! Det var första gången Theo såg vad det var och vad man kunde köpa av den :) När jonas kom hem skulle Theo berätta vad han hade gjort idag.. -Jag köpte glass! Av ambulansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0