Måndag

Det blir som en kort arbetsvecka det här.. Var ju som sagt hemma idag, jobbar tisdag och onsdag, röd dag på torsdag och sen har jag tagit ledigt på fredag eftersom det blir en klämdag, så då får jag längre sammansatt ledighet. Vi är ju också lediga på måndag :)

Blandade bilder:

Långt blondt hår

Kort brunt hår

Jag fick ett MMS av Gunvor när hon var här med Theo när jag hade möte förra veckan. Då hade hon varit så snäll och köpt en verktygslåda och en gräsklippare! Något nöjd pojke :)

Theo använder ju aldrig tutte, så därför tycker jag han ser extra söt ut när han för en gångs skull gör det :)

-Hjälp, Knipps (tången heter det) äter upp mig!

Kommentarer
Postat av: Lina

Lika snygg i båda!

2011-05-31 @ 14:52:44
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0