Märkligt

Hmm, märkligt. Jag mobilbloggade upp ett inlägg förut idag. Jag gjorde som vanligt när jag bloggar från mobilen, det visade på mobilen att det blev skickat, på bloggen ligger bilden i bildarkivet, men själva inlägget visas det inget spår av här..! Hur kan det komma sig..?

Ja ja.. Det jag skrev var nåt om vad vi gjort idag. Att vi har möblerat om lite. Tagit tag i saker vi skjutit upp. Belönade oss med att gå på affären och köpa glass. Haft middagsgäster i form av Anna, Marcus och Elsa. Och sen kom Johan, Josefin och Vilgot lagomt till kaffet. Ja det var väl det vi har gjort idag.. Och så chillat ute i solen förstås :)

Imorgon har jag personalmöte.. Så det innebär att jag jobbar 8-19.30 = lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0