Söndag

Ja men här kommer då bilder från dagen:

Theos kusin Inara var här och hälsade på

Det här är en vanlig mängd med grejer som Theo går runt och bär omkring på. Han har några konstiga tvångstankar att han alltid måsta bära på typ minst 4 grejer hela tiden! Helst 7 saker om han får bestämma. Nu har det gått så långt att han ramlat flera gånger och inte kunnat ta emot sig, eftersom han håller i så  mycket i händerna. Alltså ramlat i trappen, ramlat från Jonas träningsbänk ner i betonggolvet osv.. Vi håller på att avvänja honom med det beteendet nu..
-Hej jag heter Theo, och jag har ett problem!

Inara undrar vad det är han bär omkring på, och vad grejen med det hela egentligen är.. (nån timma efter att hon åkt hem, så la Theo ifrån sig nån grej och sa -Nu kan inte Inara ta mina grejer..) Haha nån som inte är sugen på att dela med sig..?

Efter middagen så var jag som sagt ut en sväng med pojken, i det tråkiga vädret. En dryg sak som alltid händer efter att det regnat är ju att det är maskar överallt på vägen, verkligen överallt! Dom är inte så pytte små heller.. Svårt att undvika att trampa på dom när dom är överallt.

Sen kom mina föräldrar hit en sväng. Theo satt en bra stund i pappas knä och tittade på tv och myste. Men varför sitta kvar när jag ska ta kort för?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0