Theo citat

Vet inte om det är för att jag har varit ovanligt lite med Theo i veckan, så att jag saknat honom och därför tyckte allt han sa ikväll var jätte roligt. Eller så.. näe det är nog därför.. Men här är några av dom grejer han sa som jag tyckte lät roligt:

Efter att han tagit några tuggor från mina jätte starka chips, insett att dom var jätte starka, men ändå ville fortsätta äta:
-Men då dricker jag lite vatten!
(Smart lösning av en tvååring tycker jag! Fast tillslut så tyckte han att dom var så starka så han började gråta. Då slutade han äntligen att äta av dom..Tyckte tydligen inte att det var värt det längre..)

När jag sa till honom att jag ville hjälpa honom att ta på sig Jonas hockeyhjälm:
-Nej! JAG tänkte hjälpa mig!

När jag kom in till köket så såg jag att Jonas inte stängt frysen efter att han hade hämtat glass. Så då ropade jag till honom -Du är ju värdelös! (ja och sen sa jag väl typ eftersom du glömde stänga frysen igen! Han glömmer sånt allt för ofta nuförtiden) Då svarade en lite nedstämd Theo från vardagsrummet:
-Nej, jag ÄR inte värdelös!
(Klart han inte är!! Han vet ju såklart inte vad det är, men man hörde ju att han inte ville vara det iaf! Det är ju inte hans pappa heller, det är bara sånt jag kan råka säga ibland.. Självklart tycker jag ju inte det. Han är ju bäst! Förutom på att stänga kylen och frysen, där är han sämst.. Men annars är han ju den bästa av dom alla ju!)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahaha nej det är han ju verkligen inte!!

Tyr sa kaviar när vi var på affären igår =D

2011-05-28 @ 09:55:15
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Malin

Det där med att inte lyckas stänga frysen ordentligt måste vara ett släktdrag eftersom Jimmy brukar vara väldigt duktig på att lämna den öppen han med.

2011-05-28 @ 12:41:43
URL: http://www.karhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0