Theobilder

Idag har vi inte gjort så mycket.. Handlat på Maxi, grillat, testat våran nya dammsugare och typ.. ja det var väl det.

Så här sitter han om dagarna. Bygger och bygger. Och blir arg på mig om jag spelar Angry birds på surfplattan.. -Inte mamma spela! Mamma stänga av! Bygga lego med mig.

Katten vaknade upp från sin sömn av att vagnen helt plötsligt rörde på sig..

En glad Theo tetsar kusinernas ute-leksaker.

Trött kille som inte ville sova en kväll nån gång i veckan, och vem kan motstå att mysa med honom? Inte då jag, så han fick vara vaken lite extra länge bara för att hans mamma inte kunde stå emot att gulla (kanske busa lite..) med sötaste Theo :)

I fredags fick Theo ett paket med posten. Det var från familjen Svensson i Långviksmon. Han var så glad så glad för varje grej som ramlade ur paketet! Det var som julafton för honom! :) Han tackar så jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0