Bildbomb

Ja idag var vi som sagt först en sväng in till Umeå. Sen kom mamma, pappa och Elias hit och hälsade på. Pappa var så snäll och hjälpte oss med bilen. Mamma satt mest och spelade Angry Birds :) och Elias var mest ute och cyklade. Men till middagen var vi alla samlade i alla fall :)

Nu var det ett tag sen jag förde över bilder från mobilen och digitalkameran, så här kommer en bildbomb:

När vi skulle äta på Shanghai förra veckan, så satt vi först bredvid en stor Buddah-staty (en sån, fast den var lite större än Theo..)  Men tydligen så var den så skräckinjagande (har jag nämnt att min son är rädd, för det mesta....) så vi var tvungen att byta plats eftersom han blev så rädd och började gråta hysteriskt.. Här hade han dock hämtat sig efter att vi bytt bord:

Bustrollet

Mystrollet

Angelina, Tyr och Theo leker tillsammans på Valborg

När han tar på sig halsbandet så där, så blir han monstret-Theo :) Ser ni så skräckinjagande han ser ut..? :P

Idag köpte vi en trehjuling till pojken-som-alltid-måste-gå-och-bära-på-sina-verktyg. Men även fast han har ett sånt bra cykel-flak att lägga verktygen på, så ska han ändå hålla i dom medan han cyklar..
Så glad blir man när man får en ny cykel :)

Jag förra veckan, så vecka 20 var det väl då. Magen såg dock mindre ut än vad den egentligen var.. men jag antar att det beror på vinkeln..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0