Kusinerna

Igår var jag på BVC och vägde Max, 4310g väger han nu lilleman :) Han ökar stadigt i vikt, men är ju fortfarande så liten tycker jag :)
Efter Nordmaling så gick jag och hämtade Theo och Tyr på förskolan, så fick dom härja på här ett tag.
Sen så hade jag och syster tjejkväll (haha ett tag i alla fall, vi var båda så trötta..) vi åt musslor till middag och hade det trevligt. Vi skulle också ha ätit räkor och sett Desperate, men av någon dum anledning var det uppehåll på det igår, så det var inget :(

Nu ska vi åka till Mjösjöby och se om pappa kan göra nånting åt den där parkeringsbromsen (som såklart släppte på väg hem från besiktningen och inte har varit nåt problem med sen dess!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

LillMaxi!! =)

2011-11-02 @ 12:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0